Veelgestelde vragen
Wat zijn de verzendkosten?
Jij betaalt niets voor de verzendkosten! Wij nemen deze volledig voor onze rekening.
Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?
Wij werken nauw samen met top leveranciers om jou de beste prijzen en meest fascinerende producten rechtstreeks van hen te bieden. Zodra je een bestelling plaatst, wordt deze binnen 1 - 2 werkdagen verwerkt en kun je je levering verwachten, daarna is de gemiddelde levertijd 7-14 dagen.
Hoe kan ik controleren of mijn bestelling is verwerkt?
Nadat je je bestelling hebt voltooid, ontvang je een orderbevestiging op je e-mailadres. Als je geen bevestiging ontvangt, neem dan contact op via info@sently.nl, zodat we je kunnen laten weten of je bestelling succesvol was.
De levertijd is verstreken, waar is mijn bestelling?
In 99% van de gevallen worden de bestellingen binnen de geschatte levertijd bezorgd. Helaas kan het wel eens voorkomen dat de bezorging van een bestelling vertraging oploopt. Heb je 3 dagen na de geschatte levertijd nog niets ontvangen? Neem dan contact met ons op of stuur een e-mail naar info@sently.nl
Ik heb spijt van mijn aankoop, wat nu?
Als gewaardeerde klant heb je altijd 30 dagen herroepingsrecht volgens de Wet verkopen op afstand en externe handel. De herroepingstermijn begint vanaf de dag dat je de goederen hebt ontvangen. Voor volledige creditering dienen de goederen in ongewijzigde staat te worden geretourneerd. Houd er rekening mee dat hygiëne- en medische producten waarvan de verzegeling is verbroken, uitgesloten zijn van het herroepingsrecht.
Let op dat retourzendingen van niet-bezorgde pakketten of pakketten met een onvolledig opgegeven adres door de klant niet in aanmerking komen voor herroeping en kunnen niet worden geretourneerd.
Om een retourzending te regelen, neem je hier contact met ons op of stuur je een e-mail naar info@sently.nl.
Wij zullen bevestigen of de retourzending is toegestaan en of de bedenktijd nog niet is verstreken voordat je de goederen terugstuurt.
Hoe kan ik mijn bestelling stopzetten als er iets is misgegaan?
Als je een bestelling wilt stoppen of wijzigen, neem dan onmiddellijk contact op met onze klantenservice via info@sently.nl. Doe dit zo snel mogelijk aangezien we een snelle orderverwerking hebben. Als het pakket al is ingepakt, kunnen we geen wijzigingen meer aanbrengen of de bestelling stopzetten.
Ik heb een beschadigd of incompleet product ontvangen, wat nu?
Helaas kan het voorkomen dat je bestelling incompleet of beschadigd is tijdens het transport. Daar kun je als klant natuurlijk niets aan doen. In dit geval vragen we je om ons dit te laten weten via de contactpagina en vragen we je om een foto van het beschadigde/incomplete product.
Onze klantenservice bespreekt dit met de leverancier en komt binnen 3 werkdagen bij je terug met een passende oplossing.
Het kan zijn dat de klantenservice in de tussentijd contact met je opneemt voor meer informatie.
Hoe kan ik een product retourneren?
Indien je de bestelling retour wilt sturen, neem je contact op via de contactpagina of stuur je een e-mail naar info@sently.nl. Het is raadzaam om de ruilen en retourneren pagina te bekijken.