Ruilen en retourneren

Sently heeft een retourbeleid van 30 dagen, wat betekent dat u na ontvangst van je artikel in totaal 30 dagen de tijd hebt om een ​​retourzending aan te vragen. Je dient contact op te nemen met info@sently.nl om uw terugbetaling te ontvangen.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet het artikel zich in dezelfde staat bevinden als waarin je het hebt ontvangen, ongebruikt of ongedragen, met aangehechte labels en in de originele verpakking. Je hebt ook de factuur of het aankoopbewijs nodig.

Neem contact met ons op via info@sently.nl als je een retour wilt sturen. Als je retourzending wordt geaccepteerd, sturen we je instructies over hoe en waar je je pakket naartoe moet sturen. We gaan ervan uit dat er zorgvuldig met onze instructies wordt omgegaan om schade aan het product tijdens het transport te voorkomen. Artikelen die naar ons worden geretourneerd zonder eerst een retourverzoek in te dienen, worden niet geaccepteerd en de terugbetaling wordt in dat geval niet verwerkt.

Neem bij vragen over retourzendingen contact met ons op via info@sently.nl

Hoe lang is de retourtermijn?

Je kunt een product binnen 30 dagen na ontvangst aan ons retourneren als aan bovenstaande voorwaarden is voldaan. 

Productschade en problemen

Zodra jij je product hebt ontvangen, dien je het te inspecteren en te controleren of het niet kapot of defect is. Als het artikel kapot of defect is, zorgen wij ervoor dat je de zorg en aandacht krijgt waarvoor je hebt betaald. Als je een verkeerd product hebt ontvangen, zullen wij de instructies geven over hoe je het product kunt retourneren voor vervanging. Stuur in dit geval direct een mail naar info@sently.nl. 

Uitzonderingen en niet-retourneerbare artikelen

We accepteren retourzendingen van producten zolang ze zich in dezelfde staat bevinden als waarin je ze hebt ontvangen. Wij accepteren geen kapotte of beschadigde artikelen. Als je een van de vermelde artikelen beschadigd of defect aan ons retourneert, heb je geen recht op restitutie en sturen wij het artikel dat je ons hebt gestuurd opnieuw toe.

Cadeaubonnen kunnen wij helaas niet terugnemen.

Ruilen

De snelste manier om er zeker van te zijn dat jij krijgt wat je zoekt, is door het product dat je hebt te retourneren en zodra de retourzending is geaccepteerd, een afzonderlijke aankoop van het nieuwe product te doen.

Terugbetalingen

We zullen je op de hoogte stellen zodra we je retourzending hebben ontvangen en geïnspecteerd en je laten weten of de terugbetaling is goedgekeurd. Als de aanvraag wordt goedgekeurd, ontvang je automatisch een terugbetaling binnen 7 dagen via je oorspronkelijke betaalmethode. Houd er rekening mee dat het enige tijd kan duren voordat jouw bank of creditcardmaatschappij de terugbetaling heeft verwerkt en geboekt.

Als klant ben je zelf verantwoordelijk voor het betalen van de verzendkosten van de retourzending. Retourzendingen kunnen verstuurd worden naar ons warehouse in Ningbo. De kosten variëren tussen €4,15 en €84,20. Stuur je een product terug omdat deze beschadigd of verkeerd geleverd is? Dan vergoeden wij deze kosten.

We geven geen restitutie wanneer je bestelling niet aankomt om redenen buiten onze macht (bijvoorbeeld als je een onjuist of onvolledig verzendadres opgeeft).